28-May aku cuti kan...

semalam aku kan cuti..erm...pagi2 aku dah keletihan tolong mak ngemas....terus gi umah En b, hantar repair moto...pastu gi carik moto die plak..dah dapat dah..siap atas nama die lagi...pastu gi lak center point...amik barang tok batal air sembahyang..(berkenan plak kat cincin tu) pastu round2 gi tgk hp...xdpt lagik nak beli...(hurmm...hampa cikit, wit x ckp...sampai biler nk harap wit org..ari tu masa dapat wit kutu...balance wit lesen igt nak sambar...tapi cam biasa kena dulukan org tersayang amik lesen dulu...) aku kena ckp hp aku ni ok...mmg ok..cuma tang tempat bateri die la..kong sikit...aku pon dah pelik..nak kate bateri..aku dah tukar bateri baru..entah la..bengong cikit ni..ada gak round2 carik bunga telur abang En b tu...

En B suh aku pilih seluar (aku pilih ker...pilihan die erk??) hehe...bkn aku x berkenan...ok la.kaler die smart..tapinyer.....cawat die rendah sangat..klu duduk...siap nampak lurah b****t lagi..malu nyer la..aku kena carik baju panjang cikit la gayanyer...tp harga RM 75..dapat RM60....dapat murah..sebab En B kan manis mulut...suke wat lawak ngan PEREMPUAN2..dengan aku lawaknyer...sagat la susa..dan nak tgk die senyum pon sangatla susa....dapat gak suar ty....itu pon asik kena perli " huiyoo dapat sluar mahal" agak terasa kerana menghabiskan wit org...anyway...nak cakap camne..duit die kerja...aku pon bkn ada membantu pon dlm proses kerja die...so org dah bagi...syukur sangat2...terima seadanya.....dan SANGAT BERTERIMA KASIH..(esok aku hantar potong kat kedai..pastu basuh..mana tau lama2 jadi ok..

lepas tu aku byk diam..dari ckp...dan x mintak die belikan ape2 pon...(almaklum la...aku bkn jenis yang memintak2) round2 En B ada gak tanyer nak beli kasut ke ape ker..(DIA MMG BAIK TAU)...tp aku just tgk2 tanpa perasaan..untuk menyedapkan ati die kena la gak tgk2...hehe..tkt kena perli la beb..so lebih baik xpayah la.....aku agak berkenan kat tali pinggang yang macam barut tu(kate En B, macam barut..haha)RM 25..hehe..i will make sure,that i must get it!! .oo..sebelum tu. En B menunaikan hasrat aku tok makan kat steamboat yang kat JJ Bukit Raja tu..biasa2 jer..makan pon cam xde nafsu sebab perut dah kenyang sebab masuk angin...cuba ajak masa perut lapar..huh...sebutir nasik pon xkan ku sia-siakan..haha..RM53.** habis tok makanan tu..mahal..tp ni la 1st n last...haha

Round punyer round..skali terjumpa lak sluar Edwin..(tu pon masa dah nak balik..) harga die RM125 less 50% haiyo...suar die sgt la smart..kaki die biasa2..xla kecik cam suar minah punk tu..harga lebih kurang...erm...masa kat Centre Point xde plak..ape punyer Edwin la...then...balik...

masa balik singgah umah En B, amik moto...aku pon terus balik..ko bayangkan dari kul 10 pagi aku kuar umah..sampai petang aku minum segelas jer air..opss..ada lagi segelas...minerel water dalam cup tu..kat kedai moto...atas moto haus giler...aku ada rasa moto tu lagi bermasalah la...sampai umah skali macam ada benda bunyi, kuat..dari roller die..takut aku...En B dah banyak habis wit kat moto tu..aku kena bayar balik...mesti..!!klu xnak amik..hani beli hp nanti tau witnyer...hehe

Random : semalam agak memenatkan....En B agak moody sebab kepala die pening..makan lambat...(aku x pening ker..lagi ada gastrik) pagi ni pon die moody..sebab bz (aku x bz??)..cam biasa sape mangsa?? aku...haha...apasal aku x moody?? anyway..aku kena JAGA hati org.....

Aku : sayang En b, Sori hbskan wit En B.

0 Komen kat SINI: