Soalan Hidup Episod 1

TENTANG CINTA :

1 - Adakah anda syg kekasih / tng anda?
mesti arr
2-Sejauh manakah cinta & syg anda
jauh...sejauh cinta dia kepada aku..klu die rasa die sejauh tembok besar cina..cam tu arr cinta aku..hehe..ikut die la..
3 - Jujur anda macam ne plak..
aku ni jujur sgt...tye die la camne jujur aku..
4 - Camne klu die tipu anda
cukup sekali cuma...lebih...untuk menerima semula...mgkin tidak....lihat pada kekuasaan yg maha ESA yg akan buka pintu hati aku tok die..tp klu tanpa hidayah NYA..mmg TIDAK...
5 - Pengorbanan die pada anda ?
terlalu banyak...tidak terhingga...
6-Kasih sayang die pada anda..
bagi aku..die sgt sygkan aku....
7 - Soalan sensitip (adakah anda akan menerima die setelah die meniduri org lain)
Sumpah....tidak...(mana ada lelaki kena perkosa ye dak? so...jawapannya TIDAK AKAN KU TERIMA...walaupun die berpeganggan tangan...
8 - Cukup ke kemewahan yang di beri..
Aku x mintak..tp cukup sekadar apa yg die mampu.sekarang pon ALHAMDULLAH sgt2..lebih dari tu..aku xkan mintak
9 - Keluarga Dia camne
Sempurna....
10-Dia sendiri pada pandangan mata..
sempurna..terlalu sempurna..
11-klu sempurna..kenapa peluang untuk nya hanya sekali..
pengorbanan yg aku lakukan selama ni..hanya kerana syg dan cinta aku pada die...byk peluang masa depan sgup aku ketepikan demi menunggu die...dan masa depan besama die..klu dia musnahkan..apalah maknanya...tp aku percaya..die xkan wat macam tu...
12-habis...die xada bekorban untuk anda ke
ada..die pn ada bekorban..terlalu byk jgk.....sebab tu aku xnak musnahkan kepercayaan die kepada aku..

0 Komen kat SINI: